Wsparcie Informatyczne Gdańsk

Wsparcie Iinformatyczne Gdańsk

Kompleksowa obsługa informatyczna. Nasz zespół, to teraz Twój nowy dział IT.

Nasz zespół zapewni komfort oraz ciągłość pracy w Twojej firmie. Stałe wsparcie informatyczne jest najlepszym rozwiązaniem dla firm, które pragną posiadać stały dostęp do nowych technologii oraz wykwalifikowanych specjalistów IT.

Nasi klienci otrzymują stałego opiekuna firmy, który zajmuje się przede wszystkim pytaniami informatycznymi użytkowników, a znajomość Twojej firmy od podszewki pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, regularnie utrzymuje kontakt, pomaga przez telefon prowadząc wsparcie IT na odległość (zdalnie), w ustalonym harmonogramie pojawia się w firmie.


Zastanawiasz się nad stałą obsługą informatyczną?

Zapoznaj się z przygotowanymi odpowiedziami dotyczącej stałego wsparcie Informatyczne Gdańsk.

1Jak działa stała obsługa Informatyczna?
Wsparcie Informatyczne jest zawsze czymś indywidualnym, dlatego też przy pierwszym poznaniu, dokonujemy audytu który pomaga nam uwzględnić wstępne wymagania a także kompetencje, które zostały już nabyte w Twojej Firmie. Każdy z naszych klientów podlega osobistemu opiekunowi, do którego zawsze można dotrzeć telefonicznie lub poprzez system zgłoszeniowy.
2Jak realizowana jest interwencja informatyczna?
Wsparcie jest realizowane przy pomocy specjalnego oprogramowania pozwalającego uzyskać połączenie zdalne z każdym urządzeniem, bądź w razie konieczności pojawiają się osobiście w Twoje Firmie. Nasza Firma znajduje się w Gdańsku blisko obwodnicy, oznacza to, iż czas dojazdu konsultanta w obszarze Trójmiasta jest expresowy.
3Gdzie mogę zadzwonić w razie awarii Informatycznej?
Połączenie najlepiej wykonać z opiekunem Firmy, który został do Państwa przypisany. Oferujemy również E-mail zgłoszeniowy który udostępniamy naszym klientom. Opisz problem, abyśmy mogli z wyprzedzeniem zorientować się w sytuacji, a może nawet opracować pierwsze pomocne rozwiązanie.
4Czym jest opiekun firmy?
Jest to ważna część naszego wsparcia Informatycznego. Zaletą indywidualnego opiekuna jest to, że zna od podszewki infrastrukturę Firmy i może zapewnić ukierunkowane wsparcie w razie potrzeby.
5Czy wsparcie Informatyczne jest gwarantowane przez cały czas?
Oczywiście! Wiemy, że awaria Informatyczna nie opiera się na godzinach pracy. W zależności od wybranego pakietu usług obejmujemy ochroną IT 24 godziny na dobę, podejmujemy działania poza godzinami jeśli jest to wymagane.
6Czy obsługę Informatyczną można skalować indywidualnie?
Oferta naszych usług wsparcia Informatycznego oparta jest na potrzebach, spełnia wymagania dotyczące nie tylko wysokiej jakości, ale także indywidualnych koncepcji Twojej Firmy. W zależności od wymagań posiadamy pakiety godzinowe, bądź indywidualnie ocenimy wymagania klienta.
7Czy wsparcie Informatyczne może zostać zakończone w dowolnym momencie?
Wsparcie IT zapewniane przez naszą Firmę można łatwo anulować. Potrzebujemy miesięcznego wyprzedzenia. Prosimy o powiadomienie na piśmie, które natychmiast potwierdzimy.

Osobiste wsparcie Informatyczne dla wszystkich pracowników

Jako klient otrzymujesz indywidualnego opiekuna firmy jako osobistą osobę kontaktową, która zajmie się wszystkimi problemami informatycznymi. W zależności od preferencji pojawia się w siedzibie regularnie, np. co tydzień, lub w razie potrzeby. W międzyczasie pomaga zdalnie.

Ponadto korzystasz z techników których na codzień nie widać - ci koledzy pomagają osobistemu opiekunowi w wyspecjalizowanych dziedzinach informatycznych.

Tworzymy dokumentację Twojej infrastruktury, na tej podstawie wszyscy pracownicy naszej firmy, w razie potrzeby mogą pomóc.

System zgłoszeniowy

Nasz internetowy system zgłoszeniowy posiada dwie główne zalety: Z jednej strony każdy technik posida dostęp do zrealizowanych zgłoszeń. Dzięki temu zawsze może śledzić każde zgłoszenie, nie musząc zapoznawać się z wcześniejszymi problemami bezpośrednio od użytkownika.

Z drugiej strony jest to baza danych, w której przechowywane są bierzace problemy do wykonania. Nasi pracownicy mogą wysłać natychmiastowo odpowiedź e-mail zawierający kontekst zgłoszenia, po zrealizowaniu zgłoszenia jesteś informowany o jego zamknięciu.

Szybka pomoc zdalna

Zdalne wsparcie umożliwia nam szybkie rozwiązanie zgłoszonych problemów bez oczekiwania na przyjazd technika. Wymagany program do połączenia zdalnego jest dostępny na naszej stronie, w przypadku stałej obsługi infomatycznej jest zaimplementowany na każdym stanowisku automatycznie. Dzięki oprogramowaniu Technik może zdalnie sterować ekranem stacji roboczej, podczas zdalnej pomocy wszystkie ustawienia są wprowadzane bezpośrednio na komputerze, tak jakby technik był na miejscu osobiście.

Napisz do nas!