Wsparcie Informatyczne Gdańsk

Wsparcie Iinformatyczne Gdańsk

Kompleksowa i szybkia obsługa informatyczna dla pracowników w Twojej firmie.

Nasz zespół informatyków zapewni komfort oraz ciągłość pracy w Twojej firmie. Stałe wsparcie informatyczne jest najlepszym rozwiązaniem dla firm, które pragną posiadać stały dostęp do nowych technologii oraz wykwalifikowanych specjalistów IT.

Nasi klienci otrzymują osobistego technika jako stałego opiekuna firmy, który zajmuje się przede wszystkim pytaniami informatycznymi użytkowników, a znajomość Twojej firmy od podszewki pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, regularnie utrzymuje kontakt, pomaga przez telefon prowadząc wsparcie IT na odległość (zdalnie), w ustalonym harmonogramie pojawia się w firmie.


Zastanawiasz się nad stałą obsługą informatyczną?

Zapoznaj się z przygotowanymi odpowiedziami dotyczącej stałego wsparcie Informatyczne Gdańsk.

1Jak działa wsparcie Informatyczne?
Wsparcie Informatyczne jest zawsze czymś indywidualnym. Uwzględniane są wymagania wstępne klientów, a także kompetencje, które zostały już nabyte w Firmie. Każdy z naszych klientów podlega osobistemu opiekunowi, do którego zawsze można dotrzeć telefonicznie lub poprzez system zgłoszeniowy.
2Skąd można przeprowadzić wsparcie Informatyczne?
Wsparcie jest realizowane przez zespół informatyków. Prowadzą konsultacje przy pomocy specjalnego oprogramowania pozwalającego uzyskać połączenie zdalne z każdym urządzeniem, bądź w razie konieczności pojawiają się osobiście w Twoje Firmie. Nasza Firma znajduje się w Gdańsku blisko obwodnicy, oznacza to, iż czas dojazdu konsultanta w obszarze Trójmiasta jest expresowy.
3Gdzie mogę zadzwonić w razie awarii Informatycznej?
Połączenie najlepiej wykonać z opiekunem Firmy, który został do Państwa przypisany. Oferujemy również E-mail awaryjny który udostępniamy naszym klientom. Możesz do nas dotrzeć przez całą dobę. Opisz problem, abyśmy mogli z wyprzedzeniem zorientować się w sytuacji, a może nawet opracować pierwsze pomocne rozwiązanie.
4Czym jest osobisty technik?
Jest to ważna część naszego wsparcia Informatycznego, które zawsze dostosowujemy do potrzeb naszych klientów. Zaletą indywidualnego opiekuna jest to, że zna ona wszechstronnie infrastrukturę Firmy i może zapewnić ukierunkowane wsparcie w razie potrzeby. Poprzez ukierunkowanego przełożonego, zawsze zapewniamy profesjonalne wsparcie.
5Czy wsparcie Informatyczne jest gwarantowane przez cały czas?
Oczywiście! Wiemy, że awaria Informatyczna nie opiera się na godzinach pracy. W przypadku krytycznych awarii jesteś objęty ochroną 24 godziny na dobę, podejmujemy działania poza godzinami jeśli jest to wymagane. W operacjach realizowanych w niedziele i święta nasza obsługa informatyczna jest również realizowana.
6Czy obsługę Informatyczną można skalować indywidualnie?
Oczywiście oferujemy również kompleksowe skalowanie. Oferta naszych usług wsparcia Informatycznego oparta jest na potrzebach, spełnia wymagania dotyczące nie tylko wysokiej jakości, ale także indywidualnych koncepcji Twojej Firmy. W zależności od wymagań wdrażamy to profesjonalnie i dokładnie.
7Czy wsparcie Informatyczne może zostać zakończone w dowolnym momencie?
Wsparcie IT zapewniane przez naszą Firmę można łatwo anulować. Potrzebujemy miesięcznego wyprzedzenia. Prosimy o powiadomienie na piśmie, które natychmiast potwierdzimy.

Osobiste wsparcie Informatyczne dla wszystkich pracowników

Jako klient otrzymujesz technika z naszej firmy jako osobistą osobę kontaktową, która zajmuje się Twoją siecią korporacyjną i wszystkimi problemami informatycznymi użytkowników. W zależności od wielkości firmy przychodzi do Ciebie regularnie, np. co tydzień lub co dwa tygodnie, lub w razie potrzeby. W międzyczasie pomaga przez telefon prowadząc obsługę informatyczną zdalnie. Usługa osobistego technika jest uzupełniana przez stałego zastępcę, np. Jako zastępczy urlop.

Ponadto w naszym biurze są zawsze technicy - ci koledzy mogą pomóc od czasu do czasu przez telefon i na żądanie poprzez zdalną pomoc.

Tworzymy również dokumentację Twojej infrastruktury. Na tej podstawie inni koledzy mogą w razie potrzeby pomóc.

System zgłoszeniowy

Nasz internetowy system zgłoszeniowy posiada dwie główne zalety: Z jednej strony każdy technik posida dostęp do zrealizowanych zgłoszeń. Dzięki temu zawsze może śledzić każde zgłoszenie, nie musząc zapoznawać się z problemem bezpośrednio od użytkownika.

Z drugiej strony jest to baza danych, w której przechowywane są wszystkie zgłoszone problemy do wykonania. Nasi pracownicy mogą wysłać natychmiastowo odpowiedź e-mail zawierający kontekst zgłoszenia. Adres nadawcy e-maila jest automatycznie przypisywany do Twojej Firmy.

Szybka pomoc zdalna

Zdalne wsparcie umożliwia nam szybkie rozwiązanie zgłoszonych problemów bez oczekiwania na przyjazd technika. Wymagany program do połączenia zdalnego jest dostępny na naszej stronie głównej, w przypadku stałej współpracy jest zaimplementowany na każdym stanowisku automatycznie. Dzięki oprogramowaniu Technik może zdalnie sterować ekranem zdalnej stacji roboczej, podczas zdalnej pomocy wszystkie ustawienia są wprowadzane bezpośrednio na komputerze, tak jakby technik był na miejscu osobiście.

Pogotowie Informatyczne o każdej porze

Witamy w rozszerzonej dostępności na wypadek krytycznej awarii Informatycznej firmy, abyś mógł skontaktować się z nami wieczorem, a także w weekendy i święta.

Jeden z naszych techników jest dostępny niemal przez całą dobę, jeżeli jest niedostępny oddzwoni do ciebie jako w celu omówienia problemu.

Napisz do nas!