Wsparcie Informatyczne Gdańsk
Kompleksowa i szybkia obsługa informatyczna dla pracowników w Twojej firmie.
Nasz zespół informatyków zapewni komfort oraz ciągłość pracy w Twojej firmie. Stałe wsparcie informatyczne jest najlepszym rozwiązaniem dla firm, które pragną posiadać stały dostęp do nowych technologii oraz wykwalifikowanych specjalistów IT.
Nasi klienci otrzymują osobistego technika jako stałego opiekuna firmy, który zajmuje się przede wszystkim pytaniami informatycznymi użytkowników, a znajomość Twojej firmy od podszewki pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, regularnie utrzymuje kontakt, pomaga przez telefon prowadząc wsparcie IT na odległość (zdalnie), w ustalonym harmonogramie pojawia się w firmie.
Zastanawiasz się nad stałą obsługą informatyczną?
Zapoznaj się z przygotowanymi odpowiedziami dotyczącej stałego wsparcie Informatyczne Gdańsk.
Osobiste wsparcie Informatyczne dla wszystkich pracowników
Jako klient otrzymujesz technika z naszej firmy jako osobistą osobę kontaktową, która zajmuje się Twoją siecią korporacyjną i wszystkimi problemami informatycznymi użytkowników. W zależności od wielkości firmy przychodzi do Ciebie regularnie, np. co tydzień lub co dwa tygodnie, lub w razie potrzeby. W międzyczasie pomaga przez telefon prowadząc obsługę informatyczną zdalnie. Usługa osobistego technika jest uzupełniana przez stałego zastępcę, np. Jako zastępczy urlop.
Ponadto w naszym biurze są zawsze technicy - ci koledzy mogą pomóc od czasu do czasu przez telefon i na żądanie poprzez zdalną pomoc.
Tworzymy również dokumentację Twojej infrastruktury. Na tej podstawie inni koledzy mogą w razie potrzeby pomóc.
System zgłoszeniowy
Nasz internetowy system zgłoszeniowy posiada dwie główne zalety: Z jednej strony każdy technik posida dostęp do zrealizowanych zgłoszeń. Dzięki temu zawsze może śledzić każde zgłoszenie, nie musząc zapoznawać się z problemem bezpośrednio od użytkownika.
Z drugiej strony jest to baza danych, w której przechowywane są wszystkie zgłoszone problemy do wykonania. Nasi pracownicy mogą wysłać natychmiastowo odpowiedź e-mail zawierający kontekst zgłoszenia. Adres nadawcy e-maila jest automatycznie przypisywany do Twojej Firmy.
Szybka pomoc zdalna
Zdalne wsparcie umożliwia nam szybkie rozwiązanie zgłoszonych problemów bez oczekiwania na przyjazd technika. Wymagany program do połączenia zdalnego jest dostępny na naszej stronie głównej, w przypadku stałej współpracy jest zaimplementowany na każdym stanowisku automatycznie. Dzięki oprogramowaniu Technik może zdalnie sterować ekranem zdalnej stacji roboczej, podczas zdalnej pomocy wszystkie ustawienia są wprowadzane bezpośrednio na komputerze, tak jakby technik był na miejscu osobiście.
Pogotowie Informatyczne o każdej porze
Witamy w rozszerzonej dostępności na wypadek krytycznej awarii Informatycznej firmy, abyś mógł skontaktować się z nami wieczorem, a także w weekendy i święta.
Jeden z naszych techników jest dostępny niemal przez całą dobę, jeżeli jest niedostępny oddzwoni do ciebie jako w celu omówienia problemu.