Wsparcie IT Gdańsk

Wsparcie IT Gdańsk


Kompleksowa i szybkia obsługa informatyczna dla użytkowników w Twojej firmie.

Nasz zespół informatyków zapewni komfort pracy w Twojej firmie. Stałe wsparcie informatyczne jest najlepszym rozwiązaniem dla firm, które pragną posiadać stały dostęp do nowych technologii oraz wykwalifikowanych specjalistów IT.

Nasi klienci otrzymują osobistego technika jako stałego opiekuna firmy, który zajmuje się przede wszystkim pytaniami informatycznymi użytkowników, a znajomość Twojej firmy od podszewki pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, regularnie utrzymuje kontakt, pomaga przez telefon prowadząc wsparcie IT na odległość (zdalnie), w ustalonym harmonogramie pojawia się w firmie, lub w razie potrzeby 😊.

Usługa osobistego opiekuna jest uzupełniana przez stałego zastępcę, który w codziennej obsłudze informatycznej wspomoże Państwa bez oczekiwania na podjęcie zadania.


Zastanawiasz się nad stałą obsługą informatyczną?

Zapoznaj się z przygotowanymi odpowiedziami dotyczącej stałego wsparcie IT Gdańsk.

1Jak działa wsparcie IT?
Wsparcie IT jest zawsze czymś indywidualnym. Uwzględniane są wymagania wstępne klientów dotyczące istniejących instalacji IT, a także kompetencje, które zostały już nabyte w firmie. Każda firma korzysta ze stałego kontaktu, do którego zawsze można dotrzeć telefonicznie. Porady można uzyskać telefonicznie, zdalnie lub osobiście w samej firmie.
2Skąd można przeprowadzić wsparcie IT?
Wsparcie jest realizowane przez zespół informatyków. Prowadzą konsultacje przy pomocy specjalnego oprogramowani pozwalającego uzyskać połączenie zdalne z każdym urządzeniem, bądź w razie konieczności pojawiają się osobiście w Twoje Firmie. Nasza firma znajduje się w Gdańsku blisko obwodnicy, oznacza to, że czas podróży jest przyjemnie krótki.
3Gdzie mogę zadzwonić w razie awarii IT?
Połączenie najlepiej wykonać z odpowiednią osobą kontaktową, która została do Państwa przypisana. Oferujemy również E-mail awaryjny który udostępniamy naszym klientom. Możesz do nas dotrzeć przez całą dobę. Opisz problem, abyśmy mogli z wyprzedzeniem zorientować się w sytuacji, a może nawet opracować pierwsze pomocne rozwiązanie.
4Czym jest osobisty technik?
Jest to ważna część naszego wsparcia IT, które zawsze dostosowujemy do potrzeb naszych klientów. Zaletą indywidualnej osoby kontaktowej jest to, że zna ona wszechstronnie Twoje IT i może zapewnić ukierunkowane wsparcie w razie potrzeby. Poprzez ukierunkowanego przełożonego, zawsze zapewniamy profesjonalne wsparcie, jeśli twoja osoba kontaktowa jest po prostu poza biurem.
5Czy wsparcie IT jest gwarantowane przez cały czas?
Oczywiście! Wiemy, że awaria IT nie opiera się na godzinach pracy. Jesteś objęty ochroną 24 godziny na dobę, podejmujemy działania poza godzinami jeśli jest to wymagane. W operacjach realizowanych w niedziele i święta nasza obsługa informatyczna jest również realizowana.
6Czy obsługę IT można skalować indywidualnie?
Oczywiście oferujemy również kompleksowe skalowanie. Oferta naszych usług wsparcia IT oparta jest na potrzebach, spełnia wymagania dotyczące nie tylko wysokiej jakości, ale także indywidualnych koncepcji Twojej firmy. W zależności od wymagań wdrażamy to profesjonalnie i dokładnie.
7Czy wsparcie IT może zostać zakończone w dowolnym momencie?
Wsparcie IT zapewniane przez naszą firmę można łatwo anulować. Potrzebujemy miesiąca wyprzedzenia. Prosimy o powiadomienie na piśmie, które natychmiast potwierdzimy.

Osobiste wsparcie IT dla wszystkich pracowników

Jako klient otrzymujesz technika z naszej firmy jako osobistą osobę kontaktową, która zajmuje się Twoją siecią korporacyjną i wszystkimi problemami informatycznymi użytkowników. W zależności od wielkości firmy przychodzi do Ciebie regularnie, np. co tydzień lub co dwa tygodnie, lub w razie potrzeby. W międzyczasie pomaga przez telefon prowadząc obsługę informatyczną zdalnie. Usługa osobistego technika jest uzupełniana przez stałego zastępcę, np. Jako zastępczy urlop.

Ponadto w naszym biurze są zawsze technicy - ci koledzy mogą pomóc od czasu do czasu przez telefon i na żądanie poprzez zdalną pomoc.

Tworzymy również dokumentację Twojej infrastruktury. Na tej podstawie inni koledzy mogą w razie potrzeby pomóc.

System zgłoszeniowy

Nasz internetowy system zgłoszeniowy posiada dwie główne zalety: Z jednej strony każdy technik posida dostęp do zrealizowanych zgłoszeń. Dzięki temu zawsze może śledzić każde zgłoszenie, nie musząc zapoznawać się z problemem bezpośrednio od użytkownika.

Z drugiej strony jest to baza danych, w której przechowywane są wszystkie zgłoszone problemy do wykonania. Nasi pracownicy mogą wysłać natychmiastowo odpowiedź e-mail zawierający kontekst zgłoszenia. Adres nadawcy e-maila jest automatycznie przypisywany Twojej firmy.

Szybka pomoc zdalna

Zdalne wsparcie umożliwia nam szybkie rozwiązanie zgłoszonych problemów przez Internet, uzyskując dostęp do ekranu użytkownika. Wymagany program jest dostępny na naszej stronie głównej. Technik może następnie zdalnie sterować ekranem zdalnej stacji roboczej, podczas zdalnej pomocy wszystkie ustawienia są wprowadzane bezpośrednio na komputerze, tak jakby technik był na miejscu osobiście.

Pogotowie IT o każdej porze

Witamy w rozszerzonej dostępności na wypadek awarii IT firmy, tak abyś mógł skontaktować się z nami wieczorem, a także w weekendy i święta.

Jeden z naszych techników jest dostępny niemal przez całą dobę, jeżeli jest niedostępny oddzwoni do ciebie jako w celu omówienia problemu.

 
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas!