Cennik informatyk Gdańsk

Cennik informatyk Gdańsk

Usługi informatyczne w Gdańsk

Zastanawiasz się nad stałą obsługą informatyczną?

1W czym pomagamy Naszym klientom?
Zdejmujemy ciężar troski o komputery i oprogramowanie pozwalając skupić się na podstawowej działalności.

Począwszy od okablowania po usługi w chmurze, zajmujemy się sieciami, serwerami, hostingiem, domenami, stronami www, kopiami zapasowymi, oprogramowaniem księgowym, pocztą, usługami w chmurze, Microsoft 365, Workspace, antywirusami, monitoringiem, zakupami sprzętu IT poleasingowego oraz nowego w cenach hurtowych
Zapewniamy, do nas zawsze się dodzwonisz :)
2Na czym polega stała współpraca?
Czy jesteś odpowiednio zabezpieczony przed zagrożeniami, czy posiadacz otwarte porty, korzystasz z usługi UPnP, czy Twoja firma może zostać zaszyfrowana? Czy pracownicy korzystają z legalnego oprogramowania, czy wszyscy mają zainstalowany zalecany antywirus, jaki sprzęt jest wykorzystywany w firmie?

Jako Twój partner w biznesie, dbamy o IT od podszewki. Potrzebujesz nowych rozwiązań? Kontaktując się z nami i zwięźle mówiąc o swoich potrzebach, proponujemy najbardziej optymalne rozwiązania.
Przykładowo – chcesz uzyskać dostęp zdalny do plików w firmie, my dopasowujemy rozwiązanie do obecnej infrastruktury nie narażając na koszty, samo wdrożenie odbywa się w ramach naszej umowy partnerskiej
3Co mogę zyskać podejmując współpracę?
Przykładowo, obniżamy koszty wynikające z wykupionych subskrypcji, zapoznając się z pełną infrastrukturą naszego klienta, przedstawimy darmowe – open source – rozwiązania które mogą zastąpić obecne. Obniżając przykładowo koszty wirtualizacji, pracy z plikami online, czatów firmowych, utrzymania hostingu WWW lub poczty.

Monitorujemy na bieżąco kluczowe elementy IT w Twojej firmie, podejmujemy natychmiastowe działania zapobiegające na zatrzymaniu kluczowych usług.
To my zajmiemy się Twoim IT

Nowe stanowisko pracy?
Zgłaszasz zapotrzebowanie, otrzymujesz ofertę na nowy / poleasingowy sprzęt, niezbędne okablowanie oraz peryferia, po zakupie sprzęt jest przez nas przygotowywany, instalujemy niezbędne oprogramowanie, tak aby pracownik po uruchomieniu komputera mógł od razu zacząć pracę
4Borykamy się z codziennymi problemami, czy jesteście w stanie pomóc?
Przeważnie naszych nowych klientów poznajemy w sytuacji, w której usuwamy nagłą awarię. Odnajdujemy się u w nowych środowiskach informatycznych, szybko przywracamy infrastrukturę / oprogramowanie do działania, informując o przyczynach oraz zaleceniach, które pozwolą uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości.
5W jaki sposób możemy podjąć współprace, jak ją wycenić?
Stałe wsparcie informatyczne jest zawsze indywidualne, w zależności od branży oraz specyfikacji pracy. Zanim podejmiemy współprace, w pierwszej kolejności preferujemy spotkanie, na którym wspólnie uwzględnimy wymagania, dokonujemy audytu na podstawie którego dopasujemy optymalny pakiet godzinowy. Każdy z naszych klientów podlega osobistemu opiekunowi, do którego zawsze można dotrzeć telefonicznie lub poprzez system zgłoszeniowy.
6Jak podejmujemy codzienną pomoc, ile należy czekać na interwencję?
Wsparcie realizowane jest przy pomocy specjalnego oprogramowania pozwalającego uzyskać połączenie zdalne z każdym urządzeniem, w razie konieczności pojawiają się osobiście w Twoje Firmie. Nasza Firma znajduje się w Gdańsku blisko obwodnicy, oznacza to, iż czas dojazdu konsultanta w obszarze Trójmiasta jest expresowy.
7Co w razie awarii, w jaki sposób mam uzyskać pomoc?
Kluczowe elementy sieci, taki jak połączenie z Internetem, serwer, oprogramowanie księgowe itd. objęte są stałym monitoringiem, dzięki któremu już po kilku minutach podejmujemy działania naprawcze. Podczas tradycyjnego wparcia, przykładowo z niedziałającym oprogramowaniem, najlepiej skontaktować się z opiekunem Firmy, który został do Państwa przypisany. Oferujemy również E-mail zgłoszeniowy który udostępniamy naszym klientom.
8Kim jest opiekun firmy?
Jest to ważna część naszego wsparcia Informatycznego. Zaletą indywidualnego opiekuna jest to, że zna od podszewki infrastrukturę Firmy i może zapewnić ukierunkowane wsparcie w razie potrzeby.
9Czy wsparcie Informatyczne jest gwarantowane przez cały czas?
Oczywiście! Wiemy, że awaria Informatyczna nie opiera się na godzinach pracy. W zależności od wybranego pakietu usług obejmujemy ochroną IT 24 godziny na dobę, podejmujemy działania poza godzinami jeśli jest to wymagane.

Napisz do nas!