Cennik informatyk Gdańsk

Cennik informatyk Gdańsk

Usługi informatyczne w Gdańsk

Zastanawiasz się nad stałą obsługą informatyczną?

1W czym pomagamy Naszym klientom?
Zdejmujemy ciężar troski o komputery i oprogramowanie pozwalając skupić się na podstawowej działalności.

Począwszy od okablowania po usługi w chmurze, zajmujemy się sieciami, serwerami, hostingiem, domenami, stronami www, kopiami zapasowymi, oprogramowaniem księgowym, pocztą, Microsoft 365, Workspace, antywirusami, monitoringiem, zakupami sprzętu IT poleasingowego oraz nowego w cenach hurtowych
Zapewniamy, do nas zawsze się dodzwonisz :)
2Na czym polega stała współpraca?
Czy jesteś odpowiednio zabezpieczony przed zagrożeniami, czy posiadasz "otwarte porty", korzystasz z usługi UPnP, czy Twoja firma może zostać zaszyfrowana? Czy pracownicy korzystają z legalnego oprogramowania, czy wszyscy mają zainstalowany zalecany antywirus, jaki sprzęt jest wykorzystywany w firmie?

Jako Twój partner w biznesie, dbamy o IT od podszewki. Zabezpieczamy przed zagrożeniami, z zewnątrz jak i wewnątrz Firmy.
Potrzebujesz nowych rozwiązań? Kontaktując się z nami i zwięźle mówiąc o swoich potrzebach, proponujemy najbardziej optymalne rozwiązania.
Przykładowo – chcesz uzyskać dostęp zdalny do plików w firmie, my dopasowujemy rozwiązanie do obecnej infrastruktury nie narażając na koszty, samo wdrożenie odbywa się w ramach naszej umowy partnerskiej
3Co mogę zyskać podejmując współpracę?
Przykładowo, obniżamy koszty wynikające z wykupionych subskrypcji. Poprzez zapoznanie się z pełną infrastrukturą naszego klienta, przedstawimy darmowe – open source – rozwiązania które mogą zastąpić obecne. Obniżając przykładowo koszty wirtualizacji, pracy z plikami online, czatów firmowych, utrzymania hostingu WWW, poczty itp.

Monitorujemy na bieżąco kluczowe elementy IT w Twojej firmie, podejmujemy natychmiastowe działania zapobiegające na zatrzymaniu kluczowych usług.

Nowe stanowisko pracy?
Zgłaszasz zapotrzebowanie, otrzymujesz ofertę na nowy / poleasingowy sprzęt, niezbędne okablowanie oraz peryferia, po zakupie sprzęt jest przez nas czyszczony z zbędnego oprogramowania producentów, zbędnych usług instalujemy niezbędne oprogramowanie, tak aby pracownik po uruchomieniu komputera mógł od razu zacząć pracę.
4Borykamy się z codziennymi problemami, czy jesteście w stanie pomóc?
Przeważnie naszych nowych klientów poznajemy w sytuacji, w której usuwamy nagłą awarię. Odnajdujemy się u w nowych środowiskach informatycznych, szybko przywracamy infrastrukturę / oprogramowanie do działania, informując o przyczynach oraz zaleceniach, które pozwolą uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości.
5W jaki sposób możemy podjąć współprace, jak ją wycenić?
Stałe wsparcie informatyczne jest zawsze indywidualne, w zależności od branży oraz specyfikacji pracy. Zanim podejmiemy współprace, w pierwszej kolejności preferujemy spotkanie, wspólnie uwzględnimy wymagania, na podstawie którego dopasujemy optymalny pakiet godzinowy. Każdy z naszych klientów podlega osobistemu opiekunowi, do którego zawsze można dotrzeć telefonicznie lub poprzez system zgłoszeniowy.
6Jak podejmujemy codzienną pomoc, ile należy czekać na interwencję?
Standardowo podejmujemy działania naprawcze maksymalnie do 1 godziny, w przypadku kluczowych usług Firmy (przykładowo - awaria serwera)
Wsparcie realizowane jest przy pomocy specjalnego oprogramowania pozwalającego uzyskać połączenie zdalne z każdym urządzeniem, w razie konieczności Twój opiekun pojawi się osobiście w Firmie.
Nasza Firma znajduje się w Gdańsku blisko obwodnicy, oznacza to, iż czas dojazdu konsultanta w obszarze Trójmiasta jest expresowy.
7Co w razie awarii, w jaki sposób mam uzyskać pomoc?
Kluczowe elementy sieci, takie jak połączenie z Internetem, serwer, oprogramowanie księgowe itd. objęte są stałym monitoringiem, dzięki któremu już po kilku minutach podejmujemy działania naprawcze. Podczas tradycyjnego wparcia, przykładowo z niedziałającym oprogramowaniem, najlepiej skontaktować się z opiekunem Firmy, który został do Państwa przypisany. Oferujemy również E-mail zgłoszeniowy który udostępniamy naszym klientom.
8Kim jest opiekun firmy?
To ważna część naszego wsparcia Informatycznego. Zaletą indywidualnego opiekuna jest to, że zna od podszewki infrastrukturę Firmy i może zapewnić ukierunkowane wsparcie w razie potrzeby.
9Czy wsparcie Informatyczne jest gwarantowane przez cały czas?
Oczywiście! Wiemy, że awaria Informatyczna nie opiera się na godzinach pracy. W zależności od wybranego pakietu usług obejmujemy ochroną IT 24 godziny na dobę, podejmujemy działania poza godzinami jeśli jest to wymagane.

Napisz do nas!