Wsparcie Informatyczne Gdańsk
Kompleksowa obsługa informatyczna. Nasz zespół, to teraz Twój nowy dział IT.
Nasz zespół zapewni komfort oraz ciągłość pracy w Twojej firmie. Stałe wsparcie informatyczne jest najlepszym rozwiązaniem dla firm, które pragną posiadać stały dostęp do nowych technologii oraz wykwalifikowanych specjalistów IT.
Nasi klienci otrzymują stałego opiekuna firmy, który zajmuje się przede wszystkim pytaniami informatycznymi użytkowników, a znajomość Twojej firmy od podszewki pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, regularnie utrzymuje kontakt, pomaga przez telefon prowadząc wsparcie IT na odległość (zdalnie), w ustalonym harmonogramie pojawia się w firmie.
Zastanawiasz się nad stałą obsługą informatyczną?
Zapoznaj się z przygotowanymi odpowiedziami dotyczącej stałego wsparcie Informatyczne Gdańsk.
Osobiste wsparcie Informatyczne dla wszystkich pracowników
Jako klient otrzymujesz indywidualnego opiekuna firmy jako osobistą osobę kontaktową, która zajmie się wszystkimi problemami informatycznymi. W zależności od preferencji pojawia się w siedzibie regularnie, np. co tydzień, lub w razie potrzeby. W międzyczasie pomaga zdalnie.
Ponadto korzystasz z techników których na codzień nie widać - ci koledzy pomagają osobistemu opiekunowi w wyspecjalizowanych dziedzinach informatycznych.
Tworzymy dokumentację Twojej infrastruktury, na tej podstawie wszyscy pracownicy naszej firmy, w razie potrzeby mogą pomóc.
System zgłoszeniowy
Nasz internetowy system zgłoszeniowy posiada dwie główne zalety: Z jednej strony każdy technik posida dostęp do zrealizowanych zgłoszeń. Dzięki temu zawsze może śledzić każde zgłoszenie, nie musząc zapoznawać się z wcześniejszymi problemami bezpośrednio od użytkownika.
Z drugiej strony jest to baza danych, w której przechowywane są bierzace problemy do wykonania. Nasi pracownicy mogą wysłać natychmiastowo odpowiedź e-mail zawierający kontekst zgłoszenia, po zrealizowaniu zgłoszenia jesteś informowany o jego zamknięciu.
Szybka pomoc zdalna
Zdalne wsparcie umożliwia nam szybkie rozwiązanie zgłoszonych problemów bez oczekiwania na przyjazd technika. Wymagany program do połączenia zdalnego jest dostępny na naszej stronie, w przypadku stałej obsługi infomatycznej jest zaimplementowany na każdym stanowisku automatycznie. Dzięki oprogramowaniu Technik może zdalnie sterować ekranem stacji roboczej, podczas zdalnej pomocy wszystkie ustawienia są wprowadzane bezpośrednio na komputerze, tak jakby technik był na miejscu osobiście.