Cennik informatyk Gdańsk
Usługi informatyczne w Gdańsk
Zastanawiasz się nad stałą obsługą informatyczną?
1W czym pomagamy Naszym klientom?
Zdejmujemy ciężar troski o komputery i oprogramowanie pozwalając skupić się na podstawowej działalności.
Począwszy od okablowania po usługi lokalne lub w chmurze, zajmujemy się sieciami, serwerami, hostingiem, domenami, stronami www, kopiami zapasowymi, oprogramowaniem księgowym, pocztą, Microsoft 365, Workspace, antywirusami, monitoringiem, zakupami sprzętu IT poleasingowego oraz nowego w cenach hurtowych.
Zapewniamy, do nas zawsze się dodzwonisz 🙂
2Na czym polega stała współpraca?
Zyskaj pewnego partnera, który zapewni szybkie wsparcie informatyczne w codziennym rozwiązywaniu problemów, jak i bezawaryjne działanie sprzętu / systemów informatycznych.
Jako Twój partner w biznesie, dbamy o IT od podszewki. Zabezpieczamy przed zagrożeniami, z zewnątrz jak i wewnątrz Firmy.
Czy jesteś odpowiednio zabezpieczony przed zagrożeniami, czy posiadasz "otwarte porty", korzystasz z usługi UPnP? Twoja firma może zostać zaszyfrowana?
A może nie jesteś przekonany do obecnie wprowadzonych rozwiązań w Firmie?
A może potrzebujesz nowych rozwiązań?
Kontaktując się z nami i zwięźle mówiąc o swoich potrzebach, proponujemy najbardziej optymalne rozwiązania.
Posiadamy w swojej ofercie pakiety godzinowe (do wykorzystania w miesiącu) lub indywidualną wycenę o zakresie usług i ceny dostosowany do potrzeb Twojej firmy 🙂
W przypadku pakietów godzinowych sporządzamy miesięczne raporty zawierające ewidencję zgłoszeń 📋
3Co możesz zyskać podejmując z nami stałą współpracę?
Obniżamy koszty wynikające z utrzymania IT. Poprzez zapoznanie się z pełną infrastrukturą naszego klienta, przedstawimy darmowe – open source – rozwiązania które mogą wspomóc w codziennej pracy lub zastąpić obecne. .
Obniżamy koszty wirtualizacji, pracy z plikami online, czatów firmowych, utrzymania hostingu WWW, poczty itp.
Kluczowe elementy IT, takie jak połączenie z Internetem, sieć, serwer-y, usługi (przykładowo - oprogramowanie księgowe), kopie zapasowe etc. objęte są stałym monitoringiem IT, dzięki któremu już po kilku minutach wiemy o wystąpieniu awarii lub nieprawidłowości, zapewne zanim poinformujesz nas o problemach, my będziemy już w trakcie ich naprawy, z nami nie doświadczysz postojów.
Indywidualny opiekun, którzy łatwo i zrozumiale wytłumaczy, co dzieje się na Twoim komputerze 🙂
Dostęp do techników IT o dedykowanych specjalizacjach, z powodzeniem przeprowadzaliśmy budowy serwerowni instytucji Państwowych, budowy rozległych sieci, migracji i utrzymania rozwiązań w chmurze
Indywidualny opiekun, którzy łatwo i zrozumiale wytłumaczy, co dzieje się na Twoim komputerze 🙂
Dostęp do techników IT o dedykowanych specjalizacjach, z powodzeniem przeprowadzaliśmy budowy serwerowni instytucji Państwowych, budowy rozległych sieci, migracji i utrzymania rozwiązań w chmurze
4Borykasz się z codziennymi problemami, czy jesteśmy w stanie Ci pomóc?
Przeważnie naszych nowych klientów poznajemy w sytuacji, w której usuwamy nagłą awarię. Szybko odnajdujemy się u w nowych środowiskach informatycznych, przywracamy infrastrukturę / oprogramowanie do działania, informując o przyczynach oraz zaleceniach, które pozwolą uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości.
5Co w razie nagłej awarii, w jaki sposób możemy Ci pomóc?
W przypadku wystąpienia nagłej awarii podejmujemy działania w przeciągu 30 minut, jeżeli sytuacja tego wymaga nasz Technik pojawi się u Ciebie do godziny od wystąpienia awarii.
6Jak podejmujemy codzienną pomoc, ile należy czekać na interwencję?
Z nami otrzymasz wsparcie jeszcze tego samego dnia, czas podjęcia standardowego zgłoszenia jest uwarunkowany posiadanym pakietem.
W przypadku nagłych awarii (przykładowo – awaria serwera, brak możliwości kontynuowania pracy z powodu awarii na stanowisku) podejmujemy działania w przeciągu pierwszych 30 minut od ich wystąpienia 💡
Przeważnie wsparcie realizowane jest za pomocą specjalnego oprogramowania pozwalającego uzyskać połączenie zdalne z każdym urządzeniem, w razie konieczności Twój opiekun pojawi się osobiście w Firmie.
Nasza siedziba znajduje się w Gdańsku blisko obwodnicy, oznacza to, iż czas dojazdu konsultanta w obszarze Trójmiasta jest expressowy.
W przypadku nagłych awarii (przykładowo – awaria serwera, brak możliwości kontynuowania pracy z powodu awarii na stanowisku) podejmujemy działania w przeciągu pierwszych 30 minut od ich wystąpienia 💡
Przeważnie wsparcie realizowane jest za pomocą specjalnego oprogramowania pozwalającego uzyskać połączenie zdalne z każdym urządzeniem, w razie konieczności Twój opiekun pojawi się osobiście w Firmie.
Nasza siedziba znajduje się w Gdańsku blisko obwodnicy, oznacza to, iż czas dojazdu konsultanta w obszarze Trójmiasta jest expressowy.
7Czy jesteśmy w stanie przejąć dotychczasową obsługę IT?
Przejęcie dotychczasowej obsługi informatycznej często spowodowane jest tym, iż obecna firma IT lub informatyk nie radzą sobie z codziennymi obowiązkami
Drugim, częstym powodem wymiany IT są aspekty finansowe. Firmy przepłacają za obecną obsługę orientując się, że za obecną kwotę można uzyskać większy i bogatszy zakres usług.
Z reguły firmy starają się rozstać w jak najbardziej kulturalniej atmosferze z obecnym informatykiem lub usługodawcą. Wyjaśniają sobie obecną sytuacją, uzgadniają termin przekazania dokumentacji i haseł dostępowych.
Bywają jednak sytuacje, zdecydowanie bardziej brutalne. Przykładowo, niektórzy woleli po cichu przekazać nam wszystkie hasła, ze względu na źle układającą się współpracę, bądź z powodu utrudnionego kontaktu z obecnym opiekunem. Podczas kilkunastu lat pracy w IT, mieliśmy do czynienia, chyba z każdym rodzajem przekazania wiedzy, przejmując obecną infrastrukturę bez wsparcia obecnych opiekunów.
Co się dzieje jeżeli hasła nie działają?
W większości urządzenia i systemy można „złamać” 🔐
8W jaki sposób możemy podjąć współprace, jak ją wycenić?
Stałe wsparcie informatyczne jest zawsze indywidualne, w zależności od branży oraz specyfikacji pracy. Zanim podejmiemy współprace, w pierwszej kolejności preferujemy spotkanie, wspólnie uwzględnimy wymagania, na podstawie którego dopasujemy optymalny indywidualny pakiet
Posiadamy również pakiety godzinowe dla tych, którzy nie wymajają wielkiego wsparcia 🙂
Na początku współpracy wykonujemy audyt infrastruktury IT, dzięki czemu jesteśmy w stanie przygotować dokumentację oraz przejąć pełną kontrolę 💡
Każdy z naszych klientów otrzymuje osobistego opiekuna, który koordynuje prace, do którego zawsze się dodzwonisz 🎧
Posiadamy również pakiety godzinowe dla tych, którzy nie wymajają wielkiego wsparcia 🙂
Na początku współpracy wykonujemy audyt infrastruktury IT, dzięki czemu jesteśmy w stanie przygotować dokumentację oraz przejąć pełną kontrolę 💡
Każdy z naszych klientów otrzymuje osobistego opiekuna, który koordynuje prace, do którego zawsze się dodzwonisz 🎧
9Kim jest indywidualny opiekun firmy?
To ważna część naszego wsparcia Informatycznego. Zaletą indywidualnego opiekuna jest to, że zna od podszewki infrastrukturę Firmy i może zapewnić ukierunkowane wsparcie w razie potrzeby.
Dzięki osobistemu opiekunowi, nie doświadczysz wrażenia, iż „rozmawiasz z osobą która nie wie o co chodzi”.
Dzięki osobistemu opiekunowi, nie doświadczysz wrażenia, iż „rozmawiasz z osobą która nie wie o co chodzi”.
10Czy wsparcie Informatyczne jest gwarantowane przez cały czas?
Oczywiście! Wiemy, że awaria nie występuje tylko w godzinach pracy. W zależności od wybranego pakietu, obejmujemy ochroną Twoje IT 24 godziny na dobę, podejmujemy działania poza godzinami, jeśli jest to wymagane.
Pomoc Jednorazowa
200zł / godz.
Wizyta informatyka w firmie Klienta w rozliczeniu godzinowym / Pomoc zdalna.
Kompleksowe wsparcie
Dedykowany opiekun
Optymalizacja kosztów
Niestandardowe godziny wsparcia
Stałe wsparcie
mały wymiar czasowy
800zł / mies.
Stała opłata abonamentowa zamiast dużych jednorazowych inwestycji w sprzęt oraz informatyka.
Kompleksowe wsparcie
Dedykowany opiekun
Aktywny monitoring
Niestandardowe godziny wsparcia
Pakiet indywidualny
do uzgodnienia
Przygotowany pakiet o zakresie usług i ceny dostosowany do potrzeb Twojej firmy.
Kompleksowe wsparcie
Dedykowany opiekun
Aktywny monitoring
Niestandardowe godziny wsparcia